מדיניות פרטיות ועוגיות

מבוא

אתר האינטרנט של "סקאלה EV" ("אתר האינטרנט") ואפליקציית המובייל של סקאלה EV ("האפליקציה) (ביחד: "הפלטפורמות של סקאלה EV") מופעלות על ידי חברת סקאלה אנרגיה חכמה בע"מ ("אנחנו", "לנו", "איתנו", "שלנו"), הרשומה במדינת ישראל, מספר ח.פ. 514763465, ומשרדנו הרשום הוא ברחוב הרימון 86, נווה ימין, ישראל 4442000).

אנו מכבדים את פרטיותך ומחויבים לשמור על המידע הפרטי שלך. 

מדיניות זו מסבירה איזה מידע אנו אוספים, איך אנו משתמשים בו ומהן זכויותיך בקשר לכך. 

(השימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד והכוונה בכל מקרה היא ללשון זכר או נקבה, לפי המתאים במקרה של הלקוחה או הלקוח הספציפי/ת). 

יצירת חשבון אצלנו ו/או שימוש בשירותינו הזמינים על הפלטפורמות של סקאלה EV, פירושו שקראת והסכמת ל"מדיניות פרטיות ועוגיות" זו וכן לתנאים ולהתניות שלנו [https://cpc.scala-ev.com/terms]. אם אינך מסכים לאף אחד מן המונחים במדיניות פרטיות ועוגיות זו, אנא הפסק מייד להשתמש בפלטפורמות כלשהן של סקאלה EV. 

אלא אם כן מוגדר כאן אחרת, למונחים המסומנים במרכאות ב"מדיניות פרטיות ועוגיות" זו תהיה אותה משמעות כפי שיוחסה להם ב"תנאים והתניות" שלנו [https://cpc.scala-ev.com/terms] בפרק "הגדרות". 

1. אינך מחויב לספק לנו מידע

על פי חוק, אין לך כל מחויבות לתת לנו מידע, ומתן המידע תלוי ברצונך הטוב ובהסכמתך, אך בלי המידע לא יהיה אפשרי לקבל את כל השירותים, או חלק מן השירותים, הזמינים באופן כללי בפלטפורמות של סקאלה EV ("השירותים"). 

2. איזה מידע אנו אוספים ואיך אנו אוספים אותו?

אנו אוספים את המידע הבא, בדרכים הבאות:

2.1 מידע אישי בתהליך הרישום לשירותים, במשך שימוש בשירותים, ובמהלך פניות לשירות הלקוחות –

המידע האישי שאתה נותן לנו במשך תהליך הרישום, במהלך שימושך בשירותים, וכאשר אתה יוצר עמנו קשר. זה כולל את שמך (שם פרטי ושם משפחה), את כתובת הדואר וכתובת המגורים שלך, את פרטי הקשר שלך (כתובת דוא"ל, מספר טלפון ונתונים דומים), וכן סיסמה ורמזים לסיסמה, ומידע בטיחותי אחר המשמש לאימות ולגישה לחשבון. 

כמו כן, מידע על תשלומים (מספר כרטיס אשראי, תאריך תפוגה, קוד אימות CCV, קוד PIN) וכל נתוני המידע על התשלום, מאוחסנים על ידי מעבד התשלומים שלנו PayMe, ואם יש לך שאלה בנוגע לתהליך נתוני התשלום, עליך לקרוא את מדיניות הפרטיות של PayMe וליצור קשר ישירות עם מעבד התשלומים. הקישור למדיניות הפרטיות באתר שלהם נמצא כאן.

כמו כן, בכל פעם שבה אתה משתמש באפליקציה, אנו אוספים את נתוני המיקום שלך. מידע זה אינו מאוחסן. 

2.2 מידע אישי הנאסף במהלך השימוש שלך בשירות –

2.2.1 פרטי השימוש שלך באפליקציות של צדדים שלישיים אשר מתקיימת פעילות גומלין בינן לבין השירות. 

2.2.2. נתונים טכניים מסוימים, שעשויים לכלול מידע URL; מזהים מקוונים, כולל נתוני עוגיות (Cookies) וכתובות IP; מידע אודות סוגי המכשירים שאתה משתמש בהם, כמו מספרי זיהוי מכשיר ייחודיים, סוג חיבור האינטרנט (לדוגמא, Wi-Fi, 3G, LTE, בלוטוס [Bluetooth]), שם הספָּק, ביצועי רשת ומכשיר, סוג הדפדפן, שפה, מערכת הפעלה ודוחות קריסה. 

2.3 מידע אישי הנאסף ממקורות של צדדים שלישיים –

 2.3.1 אנו עובדים עם שותפים המספקים שירותים טכניים, אשר מספקים לנו נתונים מסוימים, כמו מיפוי כתובות IP לנתוני מיקום לא-מדויקים (לדוגמא, עיר, מדינה), בכדי לאפשר לנו לספק את השירות. 

2.3.2 אנו עשויים לקבל נתונים משותפינו בנושאי תשלומים, כדי לאפשר לנו לשלוח לך חשבוניות, לעבד את התשלום שלך, ולספק לך את השירותים. 

3. כיצד אנו משתמשים במידע

להלן הסיבות שבגללן אנו אוספים ומעבדים מידע אישי:

3.1 כדי לספק לך את השירות, על פי התנאים וההתניות שלנו [https://cpc.scala-ev.com/terms].

3.2 כדי לספק לך שירותי תמיכה, לסייע לך לגבי בקשותיך, ולתקשר איתך בנוגע לשירותים. 

3.3 כדי לאבחן ולתקן בעיות בשירותים. 

3.4 כדי לעבד את התשלומים שלך.

3.5 כדי לפעול בהתאם להתחייבויות משפטיות ולדרישות אכיפת החוק. 

3.6 כדי לפעול באופן מתאים בנוגע לדוחות הקשורים לפגיעה בקניין רוחני או לתוכן בלתי הולם.

3.7 כדי לבסס, להגיש או להגן על תביעות משפטיות. 

3.8 כדי לגלות התנהגות שיש בה משום מרמה או הונאה. 

אנו עשויים להשתמש בנתונים סטטיסטיים ואנונימיים (שאף פעם לא יהיו קשורים אליך), הנאספים ממשתמשים בשירותים בכל דרך שאנו רואים כמתאימה, ולפי שיקול דעתנו הבלעדי. 

4. למשך כמה זמן נשמור מידע אישי?

בכל פעם שבה את/ה משתמש/ת באפליקציה, אנו אוספים את המידע אודות מיקומך. מידע זה אינו מאוחסן. מלבד זאת, אנו נשמור את המידע האישי שלך רק למשך הזמן הנחוץ למטרה המפורטת במדיניות פרטיות זו, אלא אם כן נדרשת תקופת שמירה ארוכה יותר או מותרת על פי חוק (כמו לצורכי מס או הנהלת חשבונות, או דרישות חוקיות אחרות, כגון, אם ישנה בעיה שלא נפתרה בקשר לחשבון שלך, כמו חוב שלא נפרע בחשבונך, או מחלוקת שלא נפתרה). 

כאשר לא יהיה לנו יותר צורך עסקי לגיטימי כלשהו לעבד את המידע האישי שלך, אנו נמחק אותו או נהפוך אותו לאנונימי, או – אם זה לא אפשרי (לדוגמא, כיוון שהמידע האישי שלך אוחסן בארכיוני גיבוי), אזי אנו נאחסן את המידע האישי שלך באופן בטוח ונבודד אותו מכל תהליך עיבוד נוסף, עד שתתאפשר מחיקתו. 

5. עם מי אנו משתפים מידע אישי ולאילו מטרות

אנו עשויים לשתף במידע אישי:

5.1 אם אתה משתמש בתוכניות של צדדים שלישיים אשר פועלות בשיתוף עם השירות, אתה מכיר בכך שאנו עשויים לאפשר לספקי תוכניות כאלה של צדדים שלישיים לגשת למידע הנחוץ לצורך הפעולה המשותפת ולתמוך בתוכניות כאלה של צדדים שלישיים. 

5.2 אנו נותנים גישה למידע לעובדים שלנו, שפועלים תחת מחויבות כוללת לשמירה על סודיות. 

5.3 אנו עובדים עם ספקי שירות אשר עשויים להזדקק לגישה למידע אישי מסוים כדי לספק לנו את שירותיהם. ספקי השירותים הללו עשויים לכלול כאלה שנשכרו כדי לספק שירות לקוחות, תמיכת לקוחות, להפעיל את התשתית הטכנית הנדרשת כדי לספק את השירות, להעניק שירותי דוא"ל ואחסון שרת, לסייע בהגנה ואבטחה של המערכות והשירותים שלנו, לספק שירותים סטטיסטיים, ולשתף איתנו פעולה למטרות מחקר ושיפור השירות. 

5.4 אנו נשתף את המידע האישי שלך עם מעבדי התשלומים שלנו כפי שנחוץ כדי לאפשר להם לעבד את התשלומים שלך, וכן למטרת מניעת הונאות. 

5.5 אנו נשתף את המידע האישי שלך עם יצרני או מפיצי החומרה (hardware) בנקודות הטעינה שלנו, כפי שיידרש לצורך חקירת תקלות בחומרה שלא נהיה מסוגלים לפתור בעצמנו. 

5.6 אנו נמסור את המידע האישי שלך כאשר נאמין בתום לב שאנו צריכים לעשות זאת כדי לציית למחויבות משפטית במסגרת חוק מתאים כלשהו, או להשיב להליך חוקי תקף. אנו גם משתפים א המידע האישי שלך כאשר אנו מאמינים שהדבר נחוץ לאינטרסים הלגיטימיים שלנו או של צד שלישי, הקשורים לביטחון לאומי, אכיפת החוק, דיון משפטי, חקירה פלילית, הגנה על בטיחותו של אדם כלשהו, או כדי למנוע מוות או פגיעה גופנית מיידית. 

5.7 אנו נמסור את המידע האישי שלך במקרים שבהם אנו מוכרים או עורכים משא ומתן למכירת העסק שלנו לקונה או לקונה פוטנציאלי. במצב זה, אנו נמשיך לוודא שסודיות המידע האישי שלך נשמרת, ונודיע לך לפני שהמידע האישי שלך יעבור להיות כפוף למדיניות פרטיות אחרת. 

6. מהן עוגיות ואיך אנו משתמשים בהן?

6.1 עוגיות (cookies) וטכנולוגיות דומות הינן קבצים ממוחשבים אשר יורדים אל המכשיר שלך כאשר אתה מבקר באתר אינטרנט כלשהו. עוגיות מאפשרות לאתר אינטרנט לזהות את המכשיר של המשתמש, והן מאפשרות חוויית משתמש מיטבית בכך שהן מאפשרות, לדוגמה, ניווט יעיל בין דפים וזכירה של העדפות המשתמש. 

6.2 ישנם כמה סוגי עוגיות. הסוגים העיקריים הם עוגיות זמניות ועוגיות קבועות. עוגיות זמניות הן עוגיות שתוקפן פג ברגע שדפדפן האינטרנט נסגר. עוגיות קבועות הן עוגיות שנשארות על המכשיר למשך פרק זמן מסוים, או עד שהמשתמש מוחק אותן. 

6.3 עוגיות יכולות להיות עוגיות של צד ראשון (עוגיות צד א') או של צד שלישי (עוגיות צד ג'). במקרה של "השירותים", עוגיות צד ראשון הן עוגיות שאנחנו (בעצמנו, או באמצעות צד שלישי, לבקשתנו) יוצרים כאשר אתה משתמש באתר האינטרנט של סקאלה EV (עוגיות עשויות גם להתקיים בתוך האפליקציה, כאשר נדרש דפדפן כדי לצפות בתכנים מסוימים או להציג פרסומת בתוך האפליקציה). עוגיות צד שלישי הן עוגיות שנוצרות דרך האתר, על ידי צד אחר ולא על-ידנו. 

6.4 עוגיות שונות משמשות למטרות שונות:

6.4.1 "עוגיות חיוניות" (Strictly Necessary) – "עוגיות" אלו הכרחיות כדי ש"השירות" יוכל לספק את פעולות השירות הבסיסיות. הן חיוניות לצורך גישה למאפייני השירות, ועשויות לכלול כניסה, חיוב אלקטרוני, וניווט של המשתמש בין הדפים השונים בלי שיאבד פעולות קודמות באותה התקשרות (Session). אנו משתמשים בעוגיות אלה כדי שנוכל לתפעל את השירות באופן הנדרש על ידך. 

6.4.2 עוגיות ביצועיות (Performance cookies) הן עוגיות המשמשות ספציפית לאיסוף נתונים סטטיסטיים על האופן שבו אתר מסוים פועל, או על האופן שבו מבקרים משתמשים באתר, באיזה דפים של האתר הם מבקרים לעתים הכי קרובות, או אם משתמשים מקבלים הודעות שגיאה על דפי האתר. עוגיות יכולות גם להתקיים בתוך האפליקציה, כאשר יש צורך בדפדפן כדי לצפות בתכנים מסוימים או להציג פרסומת בתוך האפליקציה. עוגיות אלה עוקבות רק אחרי ביצועי האתר כאשר המשתמש מבצע בו פעולות שונות. עוגיות אלה לא אוספות מידע ניתן לזיהוי על משתמשים, וכל הנתונים הנאספים הם אנונימיים ואנו משתמשים בהם רק כדי לשפר באופן מתמשך את תפקוד האתר והשירות.

6.4.3 עוגיות תפקודיות (Functionality cookies) מאפשרות לאתרים לזכור את העדפות המשתמש בקשר לאתר ואת הבחירות שהם עושים על האתר, כולל שם משתמש, אזור ושפה. דבר זה מאפשר לאתר להפעיל את השירות בהתאם להעדפותיו של המשתמש. עוגיות אלה זוכרות את בחירותיו של המשתמש בכדי לשפר את החוויה שלו. הן אנונימיות ולא עוקבות אחר פעילות הגלישה באתרי אינטרנט אחרים. אנו משתמשים בעוגיות תפקודיות כדי לספק לך את השירותים הנדרשים על-ידך, תוך זכירת העדפותיך במטרה לשפר את חוויית המשתמש שלך, וכדי לספק לך מאפיינים משופרים ואישיים יותר על הפלטפורמות של סקאלה EV. 

6.4.4 עוגיות צד שלישי (או עוגיות צד ג') (Third-Party cookies) – ייתכן שנרשה לשותפינו העסקיים להשתמש בעוגיות או בטכנולוגיות דומות על השירותים או מחוץ להם, לאותן מטרות שאופיינו לעיל, כולל איסוף מידע על פעילויותיך המקוונות לאורך זמן ובאתרים שונים, אפליקציות ו/או מכשירים שונים. 

6.5 כיצד תוכל לנהל את העדפותיך בקשר לשימוש בעוגיות?

6.5.1 עוגיות דפדפן – אתה יכול לבטל או לשנות בכל עת את הסכמתך לשימוש שאנו עושים בעוגיות. אתה יכול להשתמש בהגדרות דפדפן האינטרנט שלך כדי לקבל עוגיות, לסרב להן או למחוק אותן. לשם כך, עקוב אחר ההוראות שמספק הדפדפן שלך. 

אנא שים לב שמחיקה או נטרול של עוגיות עשוי להשפיע לרעה על חוויית המשתמש שלך בשירות. 

6.5.2 מספרי זיהוי מכשיר נייד – על המכשיר הנייד שלך, מערכת ההפעלה עשויה לספק לך אפשרויות נוספות לשינוי או איפוס של מספרי זיהוי המכשיר הנייד שלך.

7. ביטחון

7.1 אנו לוקחים מאוד ברצינות את נושא ביטחון המידע. אנו שומרים את המידע על בסיס נתונים הרשום בישראל תחת החוק להגנה על הפרטיות 1981, והוא מוגן ומאובטח בכל עת על ידי נקיטת האמצעים הדרושים לצורך הגנה כנדרש על פי חוק. אנו מיישמים פעולות טכניות וארגוניות מתאימות כדי לסייע להגן על ביטחון המידע האישי שלך; עם זאת, אנא שים לב לכך שאין מערכת שהינה בטוחה לחלוטין. העברת מידע אישי אל ומאת הפלטפורמות של סקאלה EV, נעשית באחריותך הבלעדית. עליך לגשת לשירותים שלנו בסביבה בטוחה בלבד. 

7.2 הסיסמה שלך מגינה על חשבון המשתמש שלך. אנו ממליצים לך מאוד להשתמש בסיסמה חזקה שהינה ייחודית לחשבונך, לעולם לא לשתף אחרים בסיסמה שלך, להגביל את הגישה למחשב ולדפדפן שלך, ולצאת מחשבונך (log out) אחרי תום השימוש בשירות.

8. שינויים במדיניות הפרטיות שלנו

אנו שומרים את הזכות לשנות מעת לעת את התנאים וההתניות של מדיניות זו, והגרסה העדכנית ביותר תופיע על "השירות" תחת הלשונית "מדיניות הפרטיות". אם השינויים ישפיעו באופן מהותי על זכויותיך או חובותיך, אנו נודיע לך עליהם מראש תוך שימוש בהודעת דוא"ל או באמצעות השירות, והמשך שימוש שלך בשירות אחרי תחילת תחולתם של שינויים כאלה, תהווה קבלה של השינויים הללו והסכמה מצידך להיות מחויב להם. 

9. אירועים ביטחוניים

אנו מדווחים מידע על אירועים ביטחוניים לרשות המוסמכת ופועלים לפי הוראותיה. 

10. הסרת כתובתך מרשימת התפוצה לקבלת הודעות שיווקיות באמצעות הדואר האלקטרוני

אתה יכול לבטל בכל עת את רישומך לרשימת התפוצה שלנו לשיווק באמצעות הדואר האלקטרוני, על ידי לחיצה על קישור "הסר מרשימת התפוצה" בדואר האלקטרוני (אימייל) שאנו שולחים, או על ידי יצירת קשר עמנו בכתובת הדוא"ל [email protected] לאחר מכן תוסר מרשימת השיווק באמצעות המייל. עם זאת, אנו עדיין נצטרך לשלוח לך הודעות דוא"ל שנחוצות לצורך ניהול ושימוש בחשבונך. 

כמו כן, ביכולתך להסיר את כתובתך מרשימת התפוצה בדוא"ל על ידי:

  • ציון העדפותיך בזמן הרשמתך לחשבון בפלטפורמות של סקאלה EV.
  • כניסה להגדרות חשבונך ועדכון העדפותיך. 
  • יצירת קשר איתנו תוך שימוש בנתוני יצירת הקשר המצוינים להלן. 
  • עדכון העדפותיך על ידי לחיצה על הקישורים בכל הודעות מייל שיווקיות או ניוזלטר שתקבל מאיתנו. 

11. יצירת קשר עם קצין הגנת הפרטיות שלנו

אנו מכבדים את פרטיותך ואת החוק, ולכן מינינו קצין הגנת פרטיות, שתוכל ליצור קשר איתו דרך כתובת דוא"ל זו: [email protected] בכל פעם שבה אתה סבור שפרטיותך נפגעה על ידי אדם כלשהו במהלך השימוש בשירות, או אם יש לך שאלות כלשהן לגבי הפרטיות שלך, זכויותיך, או איך לפעול בהתאם להן. 

קצין הגנת הפרטיות שלנו יקבל את תלונותיך ויחקור אותן. 

אם הנך מודאג לגבי האופן בו אנו מעבדים את המידע האישי שלך, אנא המשך לפעול מולנו כדי לפתור את השאלות המדאיגות אותך. עם זאת, הנך יכול גם ליצור עמנו קשר ויש לך הזכות להגיש תלונה לרשות הישראלית להגנת הפרטיות.