תנאי שימוש


תנאים והתניות


תנאים אלה מהווים הסכם בינך לבין סקאלה אנרגיה חכמה בע"מ (Scala Smart Energy Ltd.) (חברה רשומה בישראל, מספר ח.פ. 514763465 ושמשרדה הרשום הוא ברחוב התע"ש 20, כפר סבא, ישראל 4442520), בכל העניינים הנוגעים לשירותי טעינת רכב חשמלי שאנו מספקים ללקוחותינו.
אספקת השירותים שלנו אליך כפופה לתנאים ולהתניות המפורטים להלן.
על ידי מתן הסכמתך כנדרש במסגרת תהליך ההרשמה, אתה מקבל את התנאים וההתניות במסמך זה ואת מדיניות הפרטיות שלנו. לאחר שהשלמת את תהליך ההרשמה וקיבלת את הודעת האישור מאיתנו בדואר אלקטרוני (email), נחתם הסכם בינך לבינינו.

1. הגדרות


בתנאים אלה, המונחים הבאים ישמשו במובנים הבאים:

"אגרות" או "חיובים" פירושו הסכומים שעליך לשלם בקשר לשימוש שלך בנקודת טעינה ובחשמל המסופק לך על ידנו כדי לטעון את הרכב שלך. החיובים מבוססים על המחירים שפורסמו, כמתואר, בהתאם לסעיף 7.

"אירוע כתוצאה מכוח עליון" פירושו כמוגדר בסעיף 14.

המונחים "אנחנו", "שלנו", "אותנו",, "איתנו", "אצלנו", "בינינו" מתייחסים לסקאלה אנרגיה חכמה בע"מ.

"אתה", "שלך" או "הלקוח", פירושו הלקוח שהשלים את תהליך ההרשמה (השימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד והכוונה בכל מקרה היא ללשון זכר או נקבה לפי המתאים במקרה של הלקוחה או הלקוח הספציפי/ת).

"אתר אינטרנט" פירושו אתר האינטרנט שלנו, בכתובת www.scala-ev.com, כולל כל הדפים הזמינים באתר זה ופורטלי לקוחות רלוונטיים.

"חוזה" פירושו, כל המסמכים הבאים: טופס ההרשמה המלא שלך, התנאים וההתניות האלה, וכל מסמך שאליו מתייחסים תנאים אלה, מדיניות הפרטיות שלנו, וכן כל מדריך למשתמש ו/או תקנות הנמסרים לך.

"חה"פ" פירושו חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, בישראל.
"חשבון" פירושו חשבון השירות שלך אצלנו, הנוצר ברגע שהשלמת את תהליך ההרשמה ועם קבלת הודעת האישור שלנו בדוא"ל.

"כרטיס" פירושו כרטיס האשראי (credit card) או כרטיס החיוב (debit card) שאותו נתת לנו כאמצעי התשלום שנבחר לתשלום עבור השירותים שאתה רוכש מאיתנו.
"כרטיס טעינה" פירושו כרטיס ה-RFID (כרטיס תיוג אלקטרוני באמצעות גלי רדיו) שייתכן שבחרת לקבל אותו (כפוף לתשלום העלויות הרלוונטיות). כרטיס הטעינה ישמש כשיטה נוחה לגישה ולשימוש בנקודות טעינה ברשת שלנו, ולא יצריך באופן ישיר שימוש באמצעי נייד נפרד, או יסתמך בדרך אחרת כלשהי על זמינותו של סיגנל ברשתות טלפונים ניידים בכדי להיכנס לאפליקציית הסמארטפון שלנו (להלן: "האפליקציה").
"מע"מ" פירושו מס הערך המוסף שיש לגבות עפ"י החוק הישראלי התקף באותה עת.
"נקודת טעינה" פירושה ציוד הטעינה החשמלי שבו תוכל להשתמש כדי להטעין רכבים חשמליים בחשמל. נקודות הטעינה המחוברות לרשת שלנו וזמינות לך לשימושך בכפוף לתנאים אלה יזוהו מן האפליקציה שלנו.
"שירותים" פירושם השירותים שאנו מספקים לך בכפוף לתנאים אלה.
"תאריך ההרשמה" פירושו התאריך שבו שלחנו לך הודעת דואר אלקטרוני (מייל) המאשרת שההרשמה שלך הושלמה.
"תאריך התחלה" פירושו התאריך שבו השלמת את תהליך ההרשמה וקיבלת את הודעת האישור שלנו בדואר אלקטרוני.
"תנאים" פירושם התנאים וההתניות, שאותם אנו עשויים לתקן מעת לעת.

2. החוזה שלנו איתך



2.1 יצירת החשבון שלך איתנו פירושו שקראת והבנת את התנאים וההתניות הללו והסכמת להם. התנאים הללו נכנסים לתוקף מייד לאחר שהשלמת את תהליך ההרשמה. אם אינם מסכים לתנאי כלשהו מן התנאים הללו, או לכל הוראה אחרת בחוזה, אנא אל תירשם לשירות.
2.2 הינך רשאי להשתמש בנקודות הטעינה ברשת שלנו אך ורק בהתאם להוראות החוזה ותנאים אלה.
2.3 אתה מצהיר ומאשר כי המידע שאתה מספק לנו הוא נכון ומדויק. אם מידע או פרטים כלשהם ישתנו, אתה תיידע אותנו בהקדם האפשרי שניתן באופן סביר.

3. שינוי בתנאים אלה



3.1 אנו שומרים את הזכות לשנות את התנאים האלה מעת לעת, והגרסה המעודכנת ביותר תופיע בשירות תחת הלשונית "תנאים והתניות". אם השינויים ישפיעו באופן מהותי על זכויותיך או חובותיך, נודיע לך לפחות 30 יום לפני כניסתם לתוקף, באמצעות הודעת דואר אלקטרוני (אימייל) או באמצעות השירות, והמשך השימוש שלך בשירות אחרי ששינויים כאלה נכנסו לתוקף, יהווה הסכמה מצידך לשינויים כאלה.
3.2 אם אינך מסכים לשינויים שנעשו בחוזה, הינך רשאי לבטל את החוזה בהתאם לסעיף 10 להלן.

4. אספקת שירותים



4.1 אנו נספק לך את השירותים מתאריך ההתחלה ועד שתנאים אלה יבואו לסיומם בהתאם לסעיפים 10 או 11 להלן.
4.2 אנו נעשה כל מאמץ סביר לתת לך את השירות בזמן וביעילות. עם זאת, אספקת השירותים עשויה להתעכב או להיות מושהית עקב אירוע הנגרם כתוצאה מכוח עליון. אנא עיין בסעיף 14 להלן, כדי ללמוד כיצד משפיע אירוע הנגרם כתוצאה מכוח עליון על האחריות שלנו.
4.3 ייתכן שנצטרך לעכב או לתקן את השירותים, באופן כללי או מנקודות טעינה ספציפיות, בכדי להתמודד עם בעיות טכניות. כאשר הדבר אפשרי, נפרסם באתר או באפליקציה פרטים בדבר כל השהיה או תיקונים כאמור.
4.4 אם לא תשלם לנו בזמן, אנו עשויים לעצור את השירותים באופן מיידי, עד שתשלם לנו כל סכומים שעדיין לא נפרעו. אם זה יקרה, אנו ניצור עמך קשר.

5. הרשמת לקוח, חשבונות ותשלום




5.1 במשך תהליך ההרשמה, אתה תספק לנו מידע ונתונים מסוימים אודותיך. הנתונים האישיים שלך יישמרו אצלנו בכפוף לתנאים המפורטים בסעיף 12 להלן ובהתאם לדרישות החוק להגנת הפרטיות (חה"פ).
5.2 על מנת להשתמש בנקודות הטעינה, אתה תידרש לספק לנו את פרטי כרטיס החיוב (debit card) או כרטיס האשראי שלך. אנא שים לב לדברים הבאים:
(א) אנו נשתמש במנגנון תשלום מוצפן מאובטח, על מנת לוודא שפרטי כרטיס החיוב/אשראי שלך בטוחים;
(ב) אנו מקבלים תשלום בשקל ישראלי חדש (ש"ח) בלבד;
(ג) אנו מקבלים תשלומים רק בוויזה, מאסטרקארד, ישראכרט, אמריקן אקפרס ודיינרס; וכן
(ד) כל תשלומי כרטיס החיוב/אשראי כפופים לאישור על ידי החברה שניפקה את כרטיס החיוב/אשראי שלך.
5.3 אתה אחראי לעקוב אחר תאריך התפוגה על כרטיס החיוב/אשראי שאותו סיפקת לנו במהלך תהליך ההרשמה, ולעדכן את החשבון שלך ב"שירות" בכל פעם שתחליף כרטיסים או כשתוקפם פג. אם לא תעדכן את פרטי כרטיס החיוב/אשראי שלך, ייתכן שחשבונך יושעה.
5.4 אתה אחראי על שמירה על חיסיון שם המשתמש המקוון שלך וסיסמתך ("פרטי הגישה לחשבון") ועל הגבלת הגישה למחשב שלך בכדי למנוע גישה ללא רשות לחשבונך ו/או שימוש בכרטיס הטעינה שלך. עליך לשמור בסוד את פרטי הגישה לחשבון שלך, ולנקוט כל אמצעי זהירות סבירים כדי למנוע שימוש בלי רשות או במרמה בפרטי הגישה לחשבונך או בכרטיס הטעינה שלך. אסור לך לגלות את פרטי הגישה
לחשבונך לכל אדם אחר שהוא, או לתעד את פרטי הגישה לחשבונך בכל דרך שעשויה לגרום להם להתגלות לאדם אחר. אתה מסכים לקבל אחריות לכל הפעילויות שמתרחשות בחשבונך. עליך לדווח לנו באופן מיידי אם יש לך סיבה כלשהי להאמין שפרטי הגישה לחשבונך נחשפו, או אם נעשה שימוש לא מורשה בפרטי הגישה לחשבון שלך, או אם כרטיס הטעינה שלך אבד או נגנב.

6. כרטיסי טעינה



6.1 ייתכן שתבחר להחזיק בכרטיס טעינה לצורך טעינה נוחה יותר. ייתכן ולכרטיס הטעינה תהיה עלות שתצטרך לשלם. עלות זו תימסר לך בעת הרכישה.
6.2 אם תחליט לאחר שקיבלת את כרטיס הטעינה שלך שאינך רוצה אותו, אתה רשאי ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו ולתאם החזרה של הכרטיס. אם תודיע לנו על רצונך להחזיר את הכרטיס תוך 14 ימים ממועד הרכישה, ובתנאי שלא נעשה שימוש בכרטיס, שהוא לא ניזוק, ושהוא מצוי באריזתו המקורית שלא נפתחה, אנחנו נשיב לך את העלות ששילמת עבור הכרטיס בעת קבלתו בחזרה אצלנו. אנא שים לב שאנו שומרים לעצמנו את הזכות לגבות ממך אגרת ביטול בסך 5% משווי העסקה, או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. אנו שומרים לעצמינו גם את הזכות לחייב אותך בגין חיובי סליקה ששילמנו בקשר עם עסקה שבוטלה.
6.3 כל כרטיס טעינה הוא ייחודי, נרשם על שם משתמש ספציפי, לא ניתן להעביר אותו ללא הסכמתנו, והוא יישאר רכוש שלנו. רק אתה או אחרים שאתה תרשום אצלנו כקשורים לחשבון שלך, תהיו רשאים להשתמש בו. כמו כן, אפשר יהיה להשתמש בכרטיס הטעינה ובשירותים אך ורק עבור רכבים שנרשמו בשירות כקשורים לכרטיס הטעינה שלך.
6.4 מרגע שקיבלת את כרטיס הטעינה שלך, כל סכנת אובדן או נזק לכרטיס עוברים אליך. אם כרטיס הטעינה שלך אבד, נגנב או ניזוק, תוכל לרכוש כרטיס חלופי על ידי כניסה לחשבונך. עם קבלת תשלום עבור כרטיס טעינה חלופי, נשלח לך את הכרטיס החלופי לכתובתך הרשומה אצלנו.
6.5 במקרה שבו כרטיס הטעינה שלך אבד או נגנב, אנא הודע לנו מוקדם ככל האפשר. מרגע שקיבלנו את הודעתך, נוכל להקפיא את חשבונך מנקודה זו ואילך ולהגן על יתרת האשראי העומד לזכותך לשימושך המורשה. אנחנו לא נהיה אחראים לכל הפסד שנגרם לך עד לנקודה זו.
6.6 במקרה שכרטיס הטעינה שלך מקולקל, אנא הודע לנו, החזר את הכרטיס לכתובת שלנו (ראה סעיף 9) ואנו נתאם משלוח כרטיס חלופי לכתובתך הרשומה אצלנו.
6.7 אתה מסכים, מאשר ומתחייב לכך שאתה (ואנשים אחרים הרשומים אצלנו בקשר לחשבונך):
(א) לא תרשו לאדם או אנשים אחר/ים כלשהו/כלשהם להשתמש בכרטיס הטעינה שלך בלי הסכמתנו מראש בכתב;
(ב) לא תשתמשו בכרטיס הטעינה ו/או בנקודת טעינה בכל דרך שעשויה לגרום נזק, להוות מטרד, הפרעה או שיבוש, או שהינם מנוגדים לחוק בכל צורה ואופן;
(ג) לא תחבלו או תגרמו נזק לכרטיס הטעינה שלך ו/או לכל ציוד חשמלי הקשור לנקודת הטעינה או המהווה חלק ממנה או המתחבר אליה;
(ד) לא תפעלו באופן שמזיק או עלול להזיק או לפגוע בהפעלת נקודת טעינה או באדם אחר המשתמש בנקודת הטעינה.

7. מחירים ותשלום



7.1 המחירים עבור שימוש בנקודות הטעינה מחושבים בהתבסס על מחיר השימוש בכל נקודת טעינה ויביאו בחשבון את כמות החשמל שנצרך, משך השימוש בנקודת הטעינה וסוג נקודת הטעינה.
7.2 מחירי החיוב שלנו, המעודכנים מעת לעת, הינם כפי שמוצג על נקודת הטעינה כאשר אתה משתמש בה, וכן באפליקציה שלנו, במועד רכישת השירותים. מחירים אלה כוללים מע"מ.
7.3 לאחר השלמת טעינה בהצלחה, אתה תקבל הודעה מאיתנו בדבר ביצוע הטעינה, תוך פירוט זמן הטעינה, כמות החשמל שנצרכה, ועלות הטעינה. פרטים אלה יופיעו גם בחשבונך באפליקציה.
7.4 אנו עשויים לגבות תשלומים נוספים אם נשארת מחובר זמן ארוך ממשך הזמן המותר לחיבור בנקודת טעינה ("חיוב בגין שהייה חורגת"). משך הזמן המותר לחיבור בנקודת טעינה, ותעריף החיוב בגין שהיה חורגת, יפורסמו על גבי נקודת הטעינה ובאפליקציה. חיוב בגין שהייה חורגת ייגבה אם תישאר מחובר לנקודת הטעינה מעבר למשך הזמן המותר שפורסם על גבי נקודת הטעינה ובאפליקציה, וחיוב בגין שהיה חורגת אף עשוי לשוב ולהישנות בגין חיבור המתמשך מעבר למחזור חיוב אחד בגין שהייה חורגת.
7.5 לקוחות מתבקשים לגלות התחשבות ולא לתפוס את נקודות הטעינה או לחסום את נקודות הטעינה ללא צורך. אנו שומרים את הזכות להשעות את חשבונו של כל משתמש בשירות, אשר משתמשים אחרים ידווחו ויספקו ראיות להנחת דעתנו, כי השאיר בנקודת טעינה רכב שאינו מחובר בכבל לנקודת הטעינה או שלא למטרות טעינה או תוך כדי שהוא חוסם נקודת טעינה.

8. בעיות בשירותים



8.1 במקרה שקיים פגם כלשהו עם השירותים או עם נקודת טעינה כלשהי, אנא צרו עמנו קשר ודווחו לנו מוקדם ככל האפשר.
8.2 במקרים מסוימים, ייתכן שנקודות הטעינה אינן בבעלותנו ואיננו אחראים ישירות למצבן, לתחזוקתן או לאחזקתן. אף על פי כן, אנו נשתדל לוודא שהאחראים לנקודות טעינה כאמור יתקנו כל פגם מהותי בהקדם האפשרי בנסיבות העניין.

9. יצירת קשר איתנו



9.1 אתה יכול ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו בעזרת דואר אלקטרוני (אימייל) בכתובת הבאה: [email protected]
9.2 אם ברצונך ליצור איתנו קשר בכתב, או אם סעיף כלשהו בתנאים אלה דורש ממך לשלוח לנו הודעה בכתב, אתה יכול לשלוח לנו אימייל לכתובת הדוא"ל [email protected] .
לחילופין, אתה יכול לשלוח לנו מכתב ששולם מראש לכתובת סקאלה אנרגיה חכמה, רח התע"ש 20, כפר סבאן, מיקוד 4442520.
אם נצטרך ליצור עמך קשר או לתת לך הודעה בכתב, נעשה זאת באמצעות אימייל (דוא"ל), במסירה אישית, או באמצעות דואר לכתובת שנתת לנו כאשר הגשת בקשה לרישום או כל כתובת אחרת כזו שתספק לנו בכתב.

10. זכותך לבטל; החזר תשלומים




10.1 הינך רשאי לבטל חוזה זה עבור השירותים בכל עת, עם תחולה מיידית, על ידי כך שתודיע לנו באמצעות דוא"ל (אימייל) בכתובת [email protected]. זכויותיך לבטל חוזה זה תואמות את חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ותקנות כלשהן הקשורות אליו.
10.2 אם תבטל את החוזה תוך 14 יום מתאריך ההתחלה, אנו נחזיר את מחיר העלות של כרטיס הטעינה (אם רלוונטי) בכפוף לתנאים המפורטים בסעיף 6.2 לתנאים אלה.
10.3 אם תבטל את החוזה אחרי 14 ימים מתאריך ההתחלה, אנו לא נחזיר לך את מחיר כרטיס הטעינה.

11. זכותנו לבטל



11.1 אנו רשאים לבטל את חוזה השירותים בכל עת על ידי כך שניתן לך הודעה בכתב לפחות 30 ימים מראש.
11.2 אנו רשאים לבטל את חוזה השירותים בכל עת, עם תחולה מיידית, על ידי כך שנשלח לך הודעה בכתב, אם:
(א) לא תשלם לנו סכומים המגיעים לנו במועד שבו הם צריכים להיות משולמים, או
(ב) תפר אחרת ובאופן יסודי תנאי מתנאים אלה.

12. השימוש במידע שלך




12.1 אנו מתייחסים ברצינות רבה לפרטיות הנתונים שלך. מידע אישי עליך נאסף דרך האפליקציה שלנו, דרך ההרשמה שלך, דרך התקשורת שלך עם תמיכת הלקוחות, דרך השימוש בכרטיס הטעינה, או באופן אחר דרך השירות. מדיניות הפרטיות שלנו מפרטת איזה מידע אנו אוספים, כיצד נעשה שימוש במידע זה, את מי אנו משתפים במידע זה ומדוע, לאן הוא מועבר, ואיך תוכל לראות מידע כזה ולתקן אותו. אם יש לך שאלות כלשהן בנוגע למדיניות הפרטיות שלנו, אנא צור עמנו קשר באמצעות הדוא"ל או בכתב, כמפורט בסעיף 9.

13. אחריותנו כלפיך



13.1 אנו מספקים את השירותים אך ורק לשימושך הביתי והפרטי. אתה מתחייב שלא להשתמש בשירותים לכל מטרה מסחרית, עסקית או למטרת מכירה חוזרת, ואין לנו כל אחריות כלפיך לאובדן רווח כלשהו, הפסד עסקי, הפרעה לעסקים או אובדן הזדמנות עסקית.

13.2 אנו מספקים את השירותים "כמות שהם" (as is), ועל בסיס זמינותם כפי שתהיה מעת לעת. איננו נותנים מצג או הבטחה כלשהם ביחס ליכולת להשתמש בשירותים, לזמינותם, להיותם נטולי תקלות או מסוג מתמשך, או למידת היכולת לתפעל אותם או להשתמש בהם.

13.3 אתה מסכים שהשימוש בשירותים וההסתמכות עליהם נעשית באחריותך המלאה והבלעדית.

13.4 בכפוף לכל הוראה משפטית מחייבת, לנו ולכל אחד מבעלי המניות שלנו, למנהלים, לנושאי המשרה, לעובדים, לשותפינו העסקיים ולספקי השירות שלנו (לרבות ספקי תשתיות, מערכות ומתקנים) (להלן ביחד, "חברים קשורים") לא תהיה אחריות כלשהי, מפורשת או משתמעת, ביחס שירותים או לזמינותם.

13.5 למרות שאנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח את זמינותו של השירות ברמה גבוהה, אנו לא נהיה אחראים לכך שהשירות יפעל באופן מתמשך, נטול תקלות או שגיאות או הפרעות, או שהשירות יהיה חסין בפני גישה לא מורשית.

13.6 בשום נסיבות אנחנו או החברים הקשורים לא נהיה אחראים לכל נזק, כולל נזק ישיר, עקיף, מיוחד, אגבי או תוצאתי (כולל אובדן רווחים) או עונשי, הנובע מן השירותים או קשור אליהם או לחוסר היכולת לספק את השירותים, בין אם על סמך אחריות מוצר, דיני חוזים, דיני נזיקין, או כל תיאוריה משפטית אחרת, ואפילו אם יידעו אותנו באשר לאפשרות קיומו של נזק כזה. אתה מוותר בזאת במידה המרבית המותרת על פי חוק, על כל טענה, דרישה או תביעה כנגדנו וכנגד מי מהחברים הקשורים, בקשר עם כל נזק, פגיעה או אובדן מכל מין וסוג, אשר יגרמו לך או למי מטעמך, בקשר עם אספקת השירותים, ביצועם, לרבות ביחס לתקלה או פגם במתקנים, במערכות או בתשתיות הקשורות בביצועם, והוראה זו תפורש כחוזה לטובת צד ג.

14. אירועים שמחוץ לשליטתנו




14.1 מבלי לגרוע מכל הוראה חוזית אחרת המגבילה את אחריותנו, לא תחול עלינו אחריות לכל כישלון לבצע, או עיכוב בביצוע כל אחת מהתחייבויותינו שבתנאים האלה, אשר נגרמה על ידי אירוע שנגרם עקב כוח עליון.
14.2 "אירוע שנגרם עקב כוח עליון" פירושו כל מעשה או אירוע שאינו נתון לשליטתנו הסבירה, כולל, אך לא רק, שביתות, השבתות, או פעילות תעשייתית אחרת על ידי צדדים שלישיים, התקוממות אזרחית, מהומות, פלישה, התקפות טרור או איום בהתקפות טרור, מלחמה (בין שמוכרזת או לא) או איום במלחמה או הכנות למלחמה, שריפה, פיצוץ, סערה, שיטפון, רעידת אדמה, שקיעת קרקע, מגפה, או אסון טבע אחר, או כֶּשֶל של רשתות תקשורת תקשורת ציבוריות או פרטיות.
למען הסר ספק, אף פעם איננו אחראים לכל אובדן או נזק כתוצאה מאירוע שנגרם עקב כוח עליון.
14.3 היה ויתרחש אירוע שנגרם עקב כוח עליון, אשר ישפיע על ביצוע התחייבויותינו תחת תנאים אלה:
התחייבויותינו לפי תנאים אלה יושעו וזמן ההתחייבויות שלנו יוארך למשך זמן התרחשותו של האירוע שנגרם עקב כוח עליון. היכן שאירוע שנגרם עקב כוח עליון ישפיע על יכולתנו לבצע את השירותים, אנו נפעיל את השירותים מחדש מהר ככל האפשר אחרי סיומו של האירוע שנגרם עקב כוח עליון.

14.4 הינך רשאי לבטל את החוזה עם מתרחש אירוע שנגרם עקב כוח עליון ואינך מעוניין יותר שנספק לך את השירותים. אנא ראה "זכויות הביטול שלך" המפורטות בסעיף 10. אנו רשאים לבטל את החוזה רק אם האירוע שנגרם עקב כוח עליון נמשך למשך יותר מ-4 שבועות, בהתאם לזכויות הביטול שלנו, המפורטות בסעיף 11.

15. תנאים חשובים אחרים



15.1 אנו רשאים להעביר את זכויותינו והתחייבויותינו על-פי תנאים אלה לישות אחרת אשר תחליף אותנו ותבוא בנעלינו לעניין תנאים אלה , ותמיד נודיע לך בכתב אם זה יקרה, אך הדבר לא ישפיע על זכויותיך על-פי תנאים אלה.
15.2 הינך רשאי להעביר את זכויותיך או את התחייבויותיך על-פי תנאים אלה לאדם אחר אך ורק אם ניתן לכך את הסכמתנו בכתב.
15.3 חוזה זה נערך בינך לבינינו. אלא אם נאמר אחרת במפורש בתנאים אלה, לשום אדם אחר לא תהיה זכות כלשהי לאכוף אי-אלה מתנאיו.
15.4 כל אחת מפיסקאות התנאים האלה פועלת באופן נפרד. אם בית משפט או רשות רלוונטית כלשהי יחליטו שאחד מן הפיסקאות הללו אינה חוקית, אזי שאר הפיסקאות תישארנה במלוא תוקפן ותחולתן.
15.5 החוקים החלים על השירות והחוזה הם חוקי מדינת ישראל בלבד. כל מחלוקת בנוגע לשירות או לחוזה, כולל מדיניות הפרטיות שלנו ולכל עניין הקשור אליהם או הנובע מהם, יוגשו אך ורק לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב יפו בישראל, באופן בלעדי.
15.6 הינך מאשר לנו לשלוח לך חשבוניות, הודעות ומסמכים באמצעים דיגיטליים באמצעות האימייל ו/או הטלפון הנייד שסיפקת לנו בעת הרישום לשירות.