עמדות טעינה
חכמות לרכב

שאלות ותשובות

מכונית חשמלית היא מכונית המונעת על ידי מנוע חשמלי אחד או יותר, תוך שימוש באנרגיה המאוחסנת בסוללות נטענות. המכוניות החשמליות הראשונות יוצרו במהלך שנות ה-80 של המאה ה-19. בהשוואה למכוניות עם מנועי בעירה פנימית, המכוניות החשמליות שקטות יותר, אין להן פליטת גז, ובאופן כללי הפליטות שלהן נמוכות יותר.

לרכב חשמלי, המכונה לרוב רק תחנת טעינה, היא מכונה המספקת אנרגיה חשמלית לטעינה של כלי רכב חשמליים, כגון מכוניות חשמליות, כלי רכב חשמליים שלא אמורים לעבור את המהירות של 40 קמ”ש (אנ’) ורכבי הנעה היברידית שונים שניתן להטעין על ידי חיבורם למקור כוח חיצוני (אנ’).

בחלק מכלי הרכב החשמליים יש ממירים שמתחברים לשקעי חשמל רגילים או לשקעים של מכשירים בעלי קיבולת גבוהה. כלי רכב אחרים ניתן להטעין רק בתחנות טעינה מיוחדות. בתחנות אלה לרוב ניתן יהיה להטעין את כלי הרכב בזמן קצר יותר, וזרם החשמל לרוב יהיה גבוהה יותר מזרם החשמל הרגיל שקיים בבתי מגורים.

תחנות טעינה ציבוריות מותקנות כיום לרוב ברחובות מסוימים או במרכזי קניות מסוימים, במסעדות מסוימות, ומקומות חניה מסוימים. לרוב חברות פרטיות שונות מספקות את השירות

כל עמדת טעינה בין אם היא ביתית או ציבורית בהתאם לכבל המגיע עם הרכב  type2.

טעינה של סוללה מלאה בהטענה ביתית איטית AC בעמדה של כ- 22KWH כ- 4 שעות.

עמדות טעינה ציבוריות נמצאות בפריסה ארצית ונגישות למידע באמצעות האפליקציות הזמינות להורדה.

רק אם מדובר ברכבי פלאג אין ובהתאם להוראות היצרן.

ניתן להתקין ובתנאי שהחנייה הינה פרטית ולא בשטח ציבורי (ברחוב)
ניתן להתקין, בהתאם לתשתית הקיימת ובהתאמה לצרכי החיבור הנדרשים ויחד עם זאת בבניין משותף נדרש אישור של ועד הבית
עמדות טעינה איטיות AC המתאימות לעמדות ביתיות, עמדות טעינה מהירות DC מתאימות לעמדות טעינה ציבוריות, ההבדל נמדד בזמן הטעינה הממוצע

הרבה מעבר
לעמדות טעינה

right

במסגרת הפרויקטים שמבצעת החברה, וכנציגה רשמית של יצרנים מובילים בעולם בתחום ההתייעלות האנרגטית, סקאלה מביאה ארצה טכנולוגיות חדשניות ופתרונות פורצי דרך להגדלת הרווחיות, תוך התאמה לצרכיו הייחודיים של כל לקוח.

עמדת טעינה רכב חשמלי

עמדות מהירות

right
  • סקאלה אנרגיה מציעה מגוון רחב של פתרונות לעולם ה-DC לכל מקום אפשרי, החל מחניונים ציבוריים, תחנות דלק, אזורים משותפים, חברות ועוד רבים.

  • פתרונות טעינת ה-DC שלנו מתחילים מ-30 קילוואט ועד ל-350 קילוואט DC.

  • בעזרת המומחים שלנו, נתאים לכם את העמדה האופטימלית עבורכם אשר עונה על הצריכים שלכם ושל לקוחותיכם.

שילוב עמדת טעינה עם קירויי סולארי

right

סקאלה אנרגיה מציעה לבעלי חניונים אפשרות למיקסום ההכנסות משטח החניון, על ידי שילוב הקמת קירויי ייעודי להתקנת מערכת סולארית, ומערך עמדות טעינה לרכבים חשמליים, ובכך ניתן לקבל הכנסות חודשיות מייצור חשמל סולארי ומכירת חשמל לטעינת רכבים למשתמשי החניון

חנייה עם עמדת טעינה

עמדות טעינה בהתאמה אישית​

right
טעינת רכב חשמלי בבית פרטי

בתים פרטיים

טעינת רכב חשמלי בעמדת טעינה

בתים משותפים

עמדת טעינה רכב חשמלי

לעסקיים

עמדות טעינה לרכבים חשמליים

למרחב ציבורי